Informatii utile Reclamații și returnări

Reclamații și returnări de produse la magazinul WallMuralia

RECLAMAȚII
Vă reamintim despre obligația clientului de a verifica marfa la preluarea de la curier. Când verificați produsul comandat, acordați atenție dimensiunilor, stării produsului, tipului de material și conținutului elementelor atașate. În cazul constatării unui defect tehnic, faceți o fotografie a mărfii și contactați cât mai repede serviciul de clienți la adresa info@wallmuralia.ro.


În cazul unei hotărâri pozitive privind reclamația, trimitem un produs nou sau rambursăm suma plătită în funcție de preferințele clientului. Vă reamintim că o condiție necesară pentru soluționarea pozitivă a reclamației este montarea corectă în conformitate cu instrucțiunile anexate. Informații detaliate despre reclamații pot fi găsite în regulamentul magazinului referitor la achiziții.


RECLAMAȚII PRIVIND DETERIORAREA MĂRFURILOR ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI
Vă rugăm să rețineți că clientul are obligația să verifice marfa la preluarea de la curier. Mai ales în cazul comenzilor care conțin decorațiuni din sticlă. În cazul constatării unei deteriorări de către client, acesta este obligat să întocmească imediat împreună cu curierul un proces-verbal de constatare. Acest protocol stă la baza depunerii reclamației. În același timp, vă rugăm să fotografiați deteriorările coletului. Procesul-verbal pregătit împreună cu fotografiile trebuie trimis la adresa noastră de e-mail info@wallmuralia.ro. În conformitate cu regulamentul nostru de cumpărare, vom trimite clientului un produs nou pe cheltuiala noastră.


RETURNĂRI
Dragi clienți, dacă doriți să returnați o comandă standard, vă rugăm să contactați serviciul de asistență pentru clienți la adresa info@wallmuralia.ro. Consultanții noștri vă vor oferi instrucțiuni suplimentare!

Adresă retur
Drukarnia Piga.pl sp. Z o.o.
Przemysłowa 60,
43-100 Tychy

Dreptul de retragere din contract