Informatii utile Regulamentul magazinului

Regulamentul magazinului WallMuralia.ro

§ 1 Informații generale

  1. Magazinul WALLMURALIA.PL aparține firmei Drukarnia Piga.pl Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy, denumită în continuare Vânzător.
  2. Prezentul regulament definește temenii și condițiile de utilizare a site-ului. Utilizatorul site-ului are obligația de a citi regulamentul, iar efectuarea unei achiziții reprezintă confirmarea acceptării acestuia.
  3. Toate relațiile care decurg din contractul dintre WALLMURALIA PL și Clienți sunt supuse condițiilor comerciale generale. Abaterile vor fi luate în considerare numai în situații în care acestea au fost convenite în prealabil între Vânzător și Client, în scris, sau au fost specificate în prezenții termeni comerciali.
  4. Prin plasarea unei comenzi, Clientul se angajează să furnizeze date personale complete și adevărate. În cazul furnizării de date false, Clientul este răspunzător pentru daunele rezultate.

§ 2 Încheierea contractului

  1. Tablourile și toate celelalte produse prezentate de WALLMURALIA RO pe Internet sau în alte surse media nu reprezintă o ofertă comercială în sensul art.534 din Codul Civil, ci numai o invitație pentru client să comunice o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi depuse prin intermediul site-ului WALLMURALIA RO sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
  2. Plasarea unei comenzi în magazinul online este echivalentă cu exprimarea intenției de încheiere a unui contract de cumpărare-vânzare în condițiile prevăzute în prezentul regulament și în comandă.
  3. La plasarea unei comenzi, Clientul este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile indicate pe site sunt prețuri brute și includ 23% TVA, dar nu includ costuri de livrare.
  4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza efectuarea serviciului și realizarea comenzii în cazul în care produsele vor avea un conținut contrar legii, bunelor obiceiuri sau principiilor de coexistență socială. Magazinul își rezervă, de asemenea, dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite, precum și de a modifica costurile de livrare a produselor comandate.

§ 3 Plata

  1. Produsele comandate sunt livrate prin intermediul unei companii de curierat sau ridicate personal de la biroul de servicii pentru clienți după un aranjament prealabil.
  2. Termenul de realizare a comenzii începe în momentul trimiterii mesajului e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după primirea informațiilor complete despre comandă.
  3. Timpul de realizare a comenzilor pentru produsele oferite pe site-ul WallMuralia.com este de 3 zile lucrătoare.
  4. Costurile de livrare sunt calculate pentru fiecare comandă separat și indicate în configurator.

§ 5 Daunele apărute în timpul transportului

  1. Cumpărătorul trebuie să verifice starea coletului în momentul preluării acestuia de la curier. Dacă se constată că conținutul este deteriorat sau are urme de deschidere, nu acceptați primirea coletului și cereți curierului să întocmească un raport de daune.
  2. Clientul are obligația să informeze magazinul cât mai repede posibil despre încercările de livrare a unor colete deteriorate.

§ 6 Limitarea răspunderii

  1. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului permanent la Magazinul Online și viteza de funcționare a sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice apărute în timpul depunerii comenzii, în cazul în care acestea au fost cauzate de factori asupra cărora magazinul nu are niciun control.

§ 7 Dreptul de retragere din contract

Dreptul de retragere din contract

§ 8 Reclamații

  1. Vânzătorul acordă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Acest termen este valabil din ziua în care produsul a fost livrat Clientului.
  2. Vânzătorul livrează instrucțiunile de asamblare a produsului.
  3. Imediat după constatarea neconformității serviciului cu contractul, Cumpărătorul trebuie să trimită o reclamație scrisă la adresa de e-mail: info@wallmuralia.ro.
  4. Vânzătorul are obligația să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
  5. În cazul în care se constată că marfa livrată este neconformă cu contractul, adică are un defect care îi reduce valoarea sau utilitatea sau dacă marfa a fost livrată în stare incompletă, cumpărătorul are dreptul să ceară ca produsul să fie adus la o stare conformă cu contractul prin reparații gratuite, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în cazul lipsei unei astfel de posibilități, restituirea fondurilor plătite pentru comandă.
  6. Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea mărfurilor defecte de către client.

§ 9 Dispoziții finale

  1. În aspectele care nu fac obiectul prezentului Regulament, se aplică dispozițiile Codului civil sau ale altor reglementări legale referitoare la funcționarea website-urilor și a magazinelor online.
  2. WALLMURALIA RO își rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului Regulament.