Regulamentul magazinului WallMuralia.ro

§ 1 Informații generale

  1. Magazinul WALLMURALIA.RO aparține firmei Drukarnia Piga.pl Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy, denumită în continuare Vânzător.
  2. Prezentul regulament definește temenii și condițiile de utilizare a site-ului. Utilizatorul site-ului are obligația de a citi regulamentul, iar efectuarea unei achiziții reprezintă confirmarea acceptării acestuia.
  3. Toate relațiile care decurg din contractul dintre WALLMURALIA PL și Clienți sunt supuse condițiilor comerciale generale. Abaterile vor fi luate în considerare numai în situații în care acestea au fost convenite în prealabil între Vânzător și Client, în scris, sau au fost specificate în prezenții termeni comerciali.
  4. Prin plasarea unei comenzi, Clientul se angajează să furnizeze date personale complete și adevărate. În cazul furnizării de date false, Clientul este răspunzător pentru daunele rezultate.

§ 2 Încheierea contractului

  1. Tablourile și toate celelalte produse prezentate de WALLMURALIA RO pe Internet sau în alte surse media nu reprezintă o ofertă comercială în sensul art.534 din Codul Civil, ci numai o invitație pentru client să comunice o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi depuse prin intermediul site-ului WALLMURALIA RO sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
  2. Plasarea unei comenzi în magazinul online este echivalentă cu exprimarea intenției de încheiere a unui contract de cumpărare-vânzare în condițiile prevăzute în prezentul regulament și în comandă.
  3. La plasarea unei comenzi, Clientul este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile indicate pe site sunt prețuri brute și includ 23% TVA, dar nu includ costuri de livrare.
  4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza efectuarea serviciului și realizarea comenzii în cazul în care produsele vor avea un conținut contrar legii, bunelor obiceiuri sau principiilor de coexistență socială. Magazinul își rezervă, de asemenea, dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite, precum și de a modifica costurile de livrare a produselor comandate.

§ 3 Plata

  1. Produsele comandate sunt livrate prin intermediul unei companii de curierat sau ridicate personal de la biroul de servicii pentru clienți după un aranjament prealabil.
  2. Termenul de realizare a comenzii începe în momentul trimiterii mesajului e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după primirea informațiilor complete despre comandă.
  3. Timpul de realizare a comenzilor pentru produsele oferite pe site-ul WallMuralia.com este de 3 zile lucrătoare.
  4. Costurile de livrare sunt calculate pentru fiecare comandă separat și indicate în configurator.

Vă rugăm să rețineți că valoarea plății ramburs nu trebuie să depășească 695 RON. Comenzile peste această sumă trebuie plătite integral înainte de a începe procesul de onorare.

§ 4 Livrare

1. Produsele sunt expediate din Polonia.
2. Produsele comandate se expediaza printr-o firma de curierat sau se ridica personal la biroul de service clienti, dupa aranjare prealabila.
3. Începutul perioadei de onorare a comenzii este trimiterea unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii. Acest lucru se întâmplă după primirea informațiilor complete despre comandă.
4. Costurile de livrare sunt calculate pentru fiecare comandă separat și sunt specificate în configurator.

§ 5 Daunele apărute în timpul transportului

  1. Cumpărătorul trebuie să verifice starea coletului în momentul preluării acestuia de la curier. Dacă se constată că conținutul este deteriorat sau are urme de deschidere, nu acceptați primirea coletului și cereți curierului să întocmească un raport de daune.
  2. Clientul are obligația să informeze magazinul cât mai repede posibil despre încercările de livrare a unor colete deteriorate.

§ 6 Limitarea răspunderii

  1. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului permanent la Magazinul Online și viteza de funcționare a sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice apărute în timpul depunerii comenzii, în cazul în care acestea au fost cauzate de factori asupra cărora magazinul nu are niciun control.

§ 7 Dreptul de retragere din contract

Dreptul de retragere din contract

§ 8 Reclamații

  1. Vânzătorul acordă o garanție de 24 luni pentru produsele oferite. Acest termen este valabil din ziua în care produsul a fost livrat Clientului.
  2. Vânzătorul livrează instrucțiunile de asamblare a produsului.
  3. Imediat după constatarea neconformității serviciului cu contractul, Cumpărătorul trebuie să trimită o reclamație scrisă la adresa de e-mail: info@wallmuralia.ro.
  4. Vânzătorul are obligația să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
  5. În cazul în care se constată că marfa livrată este neconformă cu contractul, adică are un defect care îi reduce valoarea sau utilitatea sau dacă marfa a fost livrată în stare incompletă, cumpărătorul are dreptul să ceară ca produsul să fie adus la o stare conformă cu contractul prin reparații gratuite, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în cazul lipsei unei astfel de posibilități, restituirea fondurilor plătite pentru comandă.
  6. Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea mărfurilor defecte de către client.

§ 9 Dispoziții finale

  1. În aspectele care nu fac obiectul prezentului Regulament, se aplică dispozițiile Codului civil sau ale altor reglementări legale referitoare la funcționarea website-urilor și a magazinelor online.
  2. WALLMURALIA RO își rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului Regulament.

§ 10 Opinii despre produse
I. Opinia pe care o postați în magazinul nostru trebuie să se refere la produsul achiziționat. Puteți descrie dezavantajele, avantajele, funcționalitatea și experiența dvs. legată de utilizarea produsului.
II. Comentariile dvs. trebuie să se refere strict la subiectul articolului comentat.
III. Puteți scrie o singură recenzie despre un produs. Nu vom publica recenzii suplimentare despre același produs.
IV. Înainte de a posta o recenzie, vă rugăm să vă asigurați că conținutul acesteia este legal, decent și nu încalcă drepturile sau bunurile personale ale altor persoane.
V. Opiniile, comentariile și postările din discuții nu pot:
a. să încalce grav regulile corectei scrieri;
b. să conțină vulgarități;
c. să incite la violență sau ură;
d. să promoveze rasismul;
e. să ofenseze pe cineva;
f. să exprime opinii contrare normelor sociale general acceptate;
g. să furnizeze informații care pot sugera comiterea unei infracțiuni, sunt concurență neloială, încalcă drepturile de autor sau drepturile industriale;
h. să promoveze produse și servicii ale concurenței noastre;
i. să conțină linkuri către alte site-uri web;
j. să conțină date personale detaliate: nici ale dvs., nici ale consilierului cu care ați fost în contact.
VI. Sunteți responsabil pentru conținutul opiniilor dvs.
VII. Verificăm toate recenziile adăugate. Ar trebui să adăugați o recenzie doar dacă dețineți produsul sau ați avut contact cu el (de exemplu, îl deține cineva apropiat).
VIII. Dacă moderatorul observă că opinia dvs. contravine acestui regulament, nu o vom publica și o vom șterge sau edita. Aceasta se va întâmpla în special când opinia ridică îndoieli la noi. Vom informa prin e-mail în termen de 7 zile de la detectarea neregulilor.
Dacă nu sunteți de acord cu decizia noastră, vă rugăm să răspundeți la mesajul nostru în termen de 7 zile de la data livrării. Acest termen este definitiv, după expirarea acestuia nu veți putea depune o plângere, iar opinia dvs. va fi ștearsă sau nu va fi publicată. Vom răspunde la plângerea dvs. în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Putem lua în considerare plângerea dvs. și vom restaura recenzia pe site sau o vom elimina din sistem.
IX. Când postați o recenzie, ne acordați o licență nelimitată în timp pentru a o utiliza, distribui, publica, copia, modifica și distribui gratuit în Uniunea Europeană. Prin urmare, vom putea:
a) să distribuim opinia dvs. (sau o parte din ea) astfel încât să fie accesibilă publicului în așa fel încât oricine să poată:
a1) să aibă acces la ea în orice loc și moment ales;
a2) să o afișeze public; și
a3) să o republice;
b) să înregistrăm și să multiplicăm opinia dvs. (sau o parte din ea), adică să producem prin orice tehnică (tipografică, reprografică, digitală, înregistrare magnetică etc.) copii suplimentare ale opiniei dvs. (sau a unei părți din aceasta);
c) să acordăm sublicențe terților pentru a utiliza opinia dvs. sau o parte din aceasta;
d) să utilizăm opinia dvs. (sau o parte din ea) pentru a promova și a face publicitate magazinului nostru.
X. Opiniile sunt afișate în magazin de la cele mai recente la cele mai vechi.
XI. Orice utilizator și orice persoană care folosește serviciul WALLMURALIA.RO are posibilitatea de a trimite o notificare referitoare la conținutul ilegal sau care încalcă Regulamentul trimițând un e-mail la adresa de contact: info@wallmuralia.ro. Persoana care raportează ar trebui, dacă este posibil, să furnizeze informații care să permită WALLMURALIA.RO să verifice raportul de încălcare, să explice motivele pentru care persoana care raportează consideră că un anumit conținut este ilegal sau contrar Regulamentului. Comunicarea poate fi efectuată în limba română sau engleză.
XII. WALLMURALIA.RO poate decide blocarea sau suspendarea conținutului sau a conturilor pe baza politicilor și procedurilor interne de moderare. Politicile și procedurile de moderare adoptate de WALLMURALIA.RO descriu metodele și mijloacele de identificare a conținutului sau activităților utilizatorilor care sunt examinate din perspectiva încălcării Regulamentului sau a legislației aplicabile. Scopul principal al politicilor și procedurilor de moderare dezvoltate este de a asigura siguranța utilizatorilor și a persoanelor care folosesc Serviciul WALLMURALIA.RO și de a combate orice abuzuri.
XIII. Deciziile legate de conținutul sau activitățile utilizatorilor sunt evaluate de către persoanele care moderează WALLMURALIA.RO, care sunt conforme cu principiile de moderare a conținutului stabilite în articolul 14 DSA în ceea ce privește comentariile și opiniile publicate în serviciul nostru. Toate conținuturile publicate de utilizatori vor fi moderate în conformitate cu legislația aplicabilă și regulamentul nostru.
XIV. Utilizatorul va fi informat în cazul în care se blochează sau suspendă un anumit conținut sau cont, cel târziu în momentul în care blocarea sau suspendarea devin efective, printr-un mesaj e-mail, indicând conținutul sau contul blocat sau suspendat și motivele deciziei, indicând baza deciziei din conținutul Regulamentului.
XV. Utilizatorul care nu este de acord cu decizia privind blocarea sau suspendarea Anunțului sau a Contului are dreptul de a depune o plângere trimițând un e-mail la adresa de contact.